Κορωνοϊός: Ο Κένι Νταλγκλις πήρε εξιτήριο από το νοσοκομείο

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Ο 69χρονος παλαίμαχος άσος και προπονητής της Λίβερπουλ, Κένι Νταλγκλίς, που διαγνώστηκε θετικός στον κορωνοϊό την Παρασκευή (10/4), έλαβε θεραπεία και πήρε εξιτήριο, ενώ θα μείνει σε υποχρεωτική καραντίνα δύο εβδομάδων στο σπίτι του, μιας και ήταν από τα “ελαφριά” κρούσματα, αφού δεν είχε παρουσιάσει καν συμπτώματα, οπότε φαίνεται πως πρόλαβε το κακό.

Ο Νταλγκλίς δεν παρέλειψε πάντως να ευχαριστήσει τους για τούς και τους νοσηλευτές, που τον φρόντισαν στο έπακρο, αλλά και όλο το Εθνικό Σύστημα Υγείας της Βρετανίας για την “μάχη” που δίνει με τον κορονοϊό.

“Θέλω να ευχαριστήσω όλο το προσωπικό, ήταν όλοι τους εξαιρετικοί. Πολλοί θα πουν ότι αυτό συνέβη λόγω του ονόματός μου, αλλά κάθε ασθενής έχει την καλύτερη φροντίδα στο εθνικό σύστημα υγείας μας. Είμαστε τυχεροί σαν έθνος που τους έχουμε και τους εύχομαι να συνεχίσουν την άοκνη δουλειά για να βγει η χώρα μας από αυτή την πανδημία”.

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *