Κορωνοϊός: Κέντρο θεραπείας το γήπεδο της Ντόρτμουντ

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Στη μάχη κατά του κορωνοϊού συστρατεύτηκε και η Μπορούσια Ντόρτμουντ, η οποία ανακοίνωσε ότι το «Signal Iduna Park» θα χρησιμοποιηθεί ως κέντρο θεραπείας για ασθενείς με Covid-19!

Αρχής γενομένης από αύριο (4/4), οι Βεστφαλοί θα μετατρέψουν το γήπεδό τους σε μονάδα αντιμετώπισης της επιδημίας, με τη βοήθεια της Ένωσης Καθηγητών Νοσηλευτικής της Βεστφαλίας (KVWL).

Το γήπεδο, που είναι το μεγαλύτερο σε χωρητικότητα στη Γερμανία, θα χρησιμοποιηθεί για να γίνεται έλεγχος σε ανθρώπους που εμφανίζουν συμπτώματα του κορωνοϊού και όχι για αυτούς που έχουν ήδη διαγνωσθεί με τον Covid-19 και αντιμετωπίζουν την ασθένεια.

«Το Signal Iduna Park είναι ένα σημείο αναφοράς για όλη την πόλη. Χάρη στις υποδομές, το χώρο και τα τεχνικά μέσα που διαθέτει, είναι το ιδεατό μέρος για να βοηθήσουμε ενεργά τους ανθρώπους που είναι δυνητικά μολυσμένοι από τον ιό και παρουσιάζουν συμπτώματα», δήλωσαν μεταξύ άλλων οι διευθύνοντες σύμβουλοι της BVB, Χανς-Γιόακιμ Βάτσκε και Κάρστεν Κράμερ.

«Σίγουρα, η ιδέα δεν είναι και τόσο συνηθισμένη. Αυτοί που έχουν πυρετό ή αναπνευστικά προβλήματα θα έρχονται στο στάδιο για εξέταση. Η πραγματικότητα είναι πως υπάρχουν ιδανικές συνθήκες εδώ.

Κάθε ασθενής θα αξιολογείται από γιατρό, ο οποίος θα αποφασίζει εάν είναι φορέας του COVID-19 ή αν θα μπορεί να φεύγει για το σπίτι του», συμπλήρωσε ο πρόεδρος της KVWL, Δρ. Ντιρκ Σπέλμαγιερ.

Zougla.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *