Κορονοϊός – Διοικητής νοσοκομείου Τρικάλων: Θα είχαν σωθεί οι δυο νέοι, αν έρχονταν νωρίτερα

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Σοκ έχει προκαλέσει στα Τρίκαλα ο θάνατος δύο νέων ανθρώπων ηλικίας 29 και 33 ετών από κορονοϊό. Μιλώντας στον ΣΚΑΪ το πρωί της Τρίτης (19/10), ο διοικητής νοσοκομείου Τρικάλων Κωνσταντίνος Γρηγορίου ανέφερε ότι και οι δύο ήταν ανεμβολίαστοι και ότι αν είχαν πάει νωρίτερα στο νοσοκομείο, πιθανότατα θα είχαν σωθεί.

«Ο 29χρονος με το που ήρθε στο νοσοκομείο, εισήχθη αμέσως στη ΜΕΘ» είπε χαρακτηριστικά ο διοικητής νοσοκομείου Τρικάλων. «Ήταν περίπου 10 μέρες στο σπίτι του, νοσούσε με πυρετό και πνευμονία και άργησε να έρθει, ενώ δεν είχε καθόλου υποκείμενα νοσήματα», πρόσθεσε.

Σε ό,τι αφορά, στην 33χρονη κοπέλα, υπογράμμισε ότι προσκομίστηκε νεκρή και για αυτό θα διεξαχθεί νεκροψία προκειμένου να διευκρινιστούν τα αίτια του θανάτου της.

Σημείωσε δε ότι τα ποσοστά εμβολιασμού στα Τρίκαλα είναι πολύ χαμηλά, της τάξεως του 52%-53%.

Με πληροφορίες από ΣΚΑΪ

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *