Κορονοϊός: Άνθρωποι σε καραντίνα βγαίνουν κανονικά και πηγαίνουν στα καφενεία

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Ο κορονοϊός είναι εδώ αλλά κάποιοι κάτοικοι του Πύργου Ηλείας συμπεριφέρονται σαν να μην υπάρχει.

Σε πραγματική απόγνωση εμφανίστηκε ο δήμαρχος Πύργου, Παναγιώτης Αντωνακόπουλος όσον αφορά την συμπεριφορά συμπολιτών του που ενώ θα έπρεπε να είναι σε καραντίνα λόγω κορονοϊού εκείνοι κυκλοφορούν κανονικά ανάμεσα στους συμπολίτες τους.

Ο κ. Αντωνακόπουλος, μιλώντας στον ΣΚΑΙ είπε ότι σε έναν νομό όπως ο νομός Ηλείας που είναι σε κατάσταση συναγερμού οι άνθρωποι που θα έπρεπε να είναι σε καραντίνα και είναι συγγενείς των εκδρομέων στους Αγίους Τόπους ή εργάζονται μαζί.

Όπως τονίζει ο δήμαρχος Πύργου, συνεχίζουν σαν να μην έχει συμβεί τίποτα. Στο ερώτημα αν είναι πολλοί είπε ότι σίγουρα είναι αρκετοί. Το μεγάλο πρόβλημα όπως είπε είναι το ζήτημα της προσωπικής υπευθυνότητας. Όπως είπε κυκλοφορούν στα καφενεία στην αγορά. «Αντί να είναι σε κατ’ οίκον περιορισμό κυκλοφορούν ελεύθεροι», είπε χαρακτηριστικά.

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *