Κομοτηνή: Κάτοικοι έκλεβαν ρεύμα επί δύο χρόνια!

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Ακριβώς δύο χρόνια συμπληρώθηκαν από τότε που μια 57χρονη γυναίκα έκανε «παρέμβαση» στον μετρητή παροχής ηλεκτρικού ρεύματος του σπιτιού της στην Κομοτηνή με αποτέλεσμα να μην πληρώνει τους λογαριασμούς που έπρεπε! Όμως, το «δωρεάν» ρεύμα… κόπηκε.

Μετά από έρευνα που έκαναν τεχνικοί του Δ.Ε.Δ.Δ.Η.Ε. συνοδευόμενοι από άνδρες της  Ασφάλειας στον μετρητή, επιβεβαιώθηκε ότι η 57χρονη είχε παραβιάσει την «χελώνα» στις 23 Ιουλίου του 2014. Έτσι, οι αστυνομικοί σχημάτισαν δικογραφία σε βάρος της για κλοπή ενέργειας, η οποία υποβλήθηκε στην εισαγγελέα Πρωτοδικών Ροδόπης. Φυσικά, θα κληθεί να πληρώσει αναδρομική όλο το ρεύμα που κατανάλωσε αυτά τα δυο χρόνια!

Το ίδιο θα γίνει και με έναν 31χρονο κάτοικο της πόλης, που και αυτός είχε παραβιάσει τον μετρητή παροχής ηλεκτρικού ρεύματος στο σπίτι του και, από τις 8 Σεπτεμβρίου του 2015 ως τις 7 του περασμένου Ιουνίου, πλήρωνε ελάχιστα σε σχέση με αυτά που κατανάλωνε. Και γι’ αυτόν σχηματίστηκε δικογραφία που διαβιβάστηκε στην εισαγγελέα και θα του επιβληθούν τα ανάλογα πρόστιμα.

Πηγή: protothema.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *