Κέρκυρα: Νεκρό ένα άλογο που το άφησαν χωρίς τροφή και νερό (εικόνες)

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Καταγγελίες στο βόρειο συγκρότημα της Κέρκυρας που συνοδεύονται από βίντεο και φωτογραφίες, απεικονίζουν ένα άλογο που αποστεωμένο και σε κακή κατάσταση, είχε αφεθεί δεμένο κάτω από τον καυτό ήλιο χωρίς νερό.

Όπως μετέδωσε η ΕΡΤ, το άλογο τελικά πέθανε παρά τις προσπάθειες πολλών να του δώσουν νερό και να το τοποθετήσουν κάτω από σκιά με τη βοήθεια ομπρέλας.

 

Μαρτυρίες αναφέρουν ότι κλήθηκε κτηνίατρος ο οποίος ανέφερε ότι είχε έρθει και τις προηγούμενες ημέρες επειδή το ζώο ήταν άρρωστο, ενώ καταγγέλλεται ότι παρουσία του κτηνιάτρου, ο ιδιοκτήτης παραδέχθηκε ότι το άλογο ήταν δικό του, αν και προηγουμένως υποστήριζε στους πολίτες που συγκεντρώθηκαν ότι δεν ήταν.

Κέρκυρα: Νεκρό ένα άλογο που το άφησαν χωρίς τροφή και νερό (εικόνες)-1

Πηγή: ΕΡΤ
Video: Corfupress.com

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *