Κεντρική Ελλάδα: Ηλικιωμένος πέθανε πάνω στο τιμόνι μετά το Πασχαλινό τραπέζι 

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Ένας ηλικιωμένος άφησε την τελευταία του πνοή πάνω στο τιμόνι, ανήμερα του Πάσχα, στην εθνική οδό Λάρισας – Βόλου, στο ύψος της Χαλυβουργίας.

Ο άτυχος οδηγός επέστρεφε μαζί με την σύζυγό του στον Βόλο μετά από Πασχαλινό τραπέζι, όταν ξαφνικά έχασε τις αισθήσεις του.

1 71

Η γυναίκα προσπάθησε να ελέγξει την πορεία του αυτοκινήτου πιάνοντας εκείνη το τιμόνι, αλλά το όχημα κατέλεξε πάνω στις προστατευτικές μπάρες του δρόμου.

Διερχόμενοι οδηγοί σύμφωνα με το gegonota.news σταμάτησαν να βοηθήσουν και κάλεσαν ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ που μετέφερε την γυναίκα στο Νοσοκομείο, στο σημείο μετέβησαν και πυροσβεστικά οχήματα. Ο ηλικιωμένος οδηγός κατέληξε μετά από ανακοπή και όταν μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο, απλά διαπιστώθηκε ο θάνατός του.

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *