Σοβαρά προβλήματα παρουσιάζονται στην κυκλοφορία των τρένων, λόγω καθίζησης στη σήραγγα Όθρυος, η οποία σημειώθηκε την Πέμπτη μετά το Λιανοκλάδι και λίγο πριν πριν τον Δομοκό. Για λόγους ασφαλείας έχει μονοδρομηθεί η κυκλοφορία των τρένων πριν και μετά τη σήραγγα.
Σύμφωνα με κυκλοφορίες, η καθίζηση προκλήθηκε από τη σαθρότητα του εδάφους στην ευρύτερη περιοχή, μετά την κακοκαιρία «Ιανός».
Συνεργεία του ΟΣΕ, της ΕΡΓΟΣΕ και της κατασκευάστριας εταιρίας της σήραγγας έσπευσαν επί τόπου στο σημείο της καθίζησης, προκειμένου να αποκατασταθεί η ζημιά. Επιπλέον, κλιμάκιο των επιστημόνων του Εθνικού Μετσόβειου Πολυτεχνείου κάνει μετρήσεις ανά 6 ώρες, ενώ τις επόμενες ημέρες θα ξεκινήσουν οι εργασίες για να αποκατασταθεί πλήρως η κυκλοφορία των τρένων.
Επιπλέον, για το διάστημα αυτό τα τρένα θα κινούνται με χαμηλότερη ταχύτητα, ως και 40 χιλιόμετρα την ώρα.
Σημειώνεται πως, λόγω της απουσίας τηλεδιοίκησης, υπάρχει μονοδρόμηση στην κυκλοφορία των τρένων από τον Δομοκό ως τη Λάρισα.
Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΟΣΕ
Από χθες, Πέμπτη, 20 Μαρτίου 2025, λόγω εντοπισμένης βύθισης σε μικρό μήκος (περίπου 50m) της σιδηροδρομικής γραμμής καθόδου στην περιοχή της νότιας εισόδου της σήραγγας Όθρυος, ο ΟΣΕ αποφάσισε την μονοδρόμηση της κυκλοφορίας μέσω της γραμμής ανόδου στο τμήμα Λιανοκλάδι – Άγιος Στέφανος.
Το τμήμα που επηρεάζεται από τη βύθιση εκτείνεται για 100 μέτρα και σε αυτό, έχει επιβληθεί βραδυπορία με ταχύτητα 40 χιλιομέτρων. Το φαινόμενο φαίνεται να οφείλεται πιθανότατα σε φυσικά αίτια που συνδέονται και με το γεγονός ότι η περιοχή είχε πληγεί από τον Μεσογειακό κυκλώνα «Ιανό», όμως διερευνώνται και άλλα κατασκευαστικά αίτια.
Η περιοχή της βύθισης παρακολουθείται επί 24ώρου βάσεως μέσω κατάλληλων οργάνων από εξειδικευμένο τεχνικό προσωπικό. Κάθε 6 ώρες πραγματοποιούνται μετρήσεις στο έδαφος από ειδική ομάδα σε συνεργασία με το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Όλα τα μέτρα αντιμετώπισης του φαινομένου έχουν ήδη ληφθεί για την ασφαλή κυκλοφορία.
Απ’την κλασσική διαδρομή, παραδοσιακά
Ας μείνει το τρένο μέχρι το 2027 που θα παραδοθούν περίπου οι γραμμές Αθήνα Θεσσαλονίκη
Η κλιματική υπερθέρμανση φταίει θα βρουν δικαιολογίες
https://www.youtube.com/watch?v=Zmwk2mWMjaM
Παλι κανει λογο μετα απο 2 χρονια για απουσια τηλεδιοικησης….ου να μου χαθειτε ξευτιλισμενοι ολοι…που θα επρεπε να εχει τελειωσει αυτο το ζητημα προ πολλου.
Πάμε και όπου βγει
Πού είναι ο Υπουργός μας ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ και ΥΠΟΔΟΜΩΝ;;;;
Σταθης Εστθ τον έστειλαν για βρούβες. Ανέλαβε άλλο αστροπελέκι.
Σταθης Εστθ εκδρομουλα για ΣΚ
Σε ένα τρένο βάλτε αυτούς με τους γνωστούς πλέον στοίχους …και εκείνον που είπε ότι χρησιμοποιεί το τρένο τώρα τελευταία είναι σίγουρος??? ..πάτε κι όπου βγει???? !!!
Θα κινούνται απ τν παράδρομο …
Υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που ρισκάρουν????
Εγώ λέω ας πηγαίνει ξανά απ’ τις παλιές γραμμές να
περνάμε την γέφυρα της παπαδιάς τον Γοργοπόταμο
να βλέπουμε από ψηλά τον κάμπο δεν πάει άλλο αυτό το βιολί
Έργα υποδομής