Καρυπίδης: «Τελικός στο Πανθεσσαλικό με 8.000 εισιτήρια για κάθε ομάδα»

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Ο τελικός θα πρέπει να γίνει στον Βόλο, με 8.000 εισιτήρια για κάθε ομάδα. Η θέση του Άρη είναι ξεκάθαρη, σε ότι αφορά τον τελικό του Κυπέλλου με τον Παναθηναϊκό και την εξέφρασε με δήλωση του ο ισχυρός άντρας της ΠΑΕ, Θόδωρος Καρυπίδης.

Η δήλωση του ισχυρού άνδρα του Άρη

«Θα πρέπει να εφαρμοστεί ότι λέει η προκήρυξη. Ο τελικός να γίνει στο Πανθεσσαλικό στάδιο με κόσμο και οι δυο ομάδες να πάρουν από 8.000 εισιτήρια», ανέφερε χαρακτηριστικά ο διοικητικός ηγέτης των κιτρινόμαυρων.

Ο Άρης, φυσικά, δεν υποχώρησε από τη θέση του στη σημερινή (28/3) σύσκεψη για τα μέτρα τάξης που έγινε στα γραφεία της ΕΠΟ και σε καμία περίπτωση δεν δέχτηκε τη λύση του ΟΑΚΑ.

Ακόμα, ο Θόδωρος Καρυπίδης είπε απευθυνόμενος στον πρόεδρο της ΕΠΟ, Τάκη Μπαλτάκο: «Ο Άρης έχει πληρώσει 250.000 ευρώ για κάμερες στο Κλεάνθης Βικελίδης. Είναι δυνατόν το Πανθεσσαλικό, που είχε οριστεί εξ αρχής βάση προκήρυξης, να μην είναι έτοιμο; Έπρεπε να το είχατε έτοιμο».

in.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *