Καπραβέλος για εμβόλια: Ποιοι να κάνουν δεύτερη δόση με AstraZeneca

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Για τα εμβόλια και τις επαναληπτικές δόσεις αναφέρθηκε ο Νίκος Καπραβέλος διευθυντής ΜΕΘ στο νοσοκομείο Παπανικολάου.

Όπως επανέλαβε, όσοι νόσησαν με κορωνοϊό έχουν ισχυρότατη ανοσία και θα κάνουν εμβόλιο μετά από 6 μήνες, ως υπενθύμιση.

Επεσήμανε, μιλώντας στον ΣΚΑΪ, ότι αν κάποιος νοσήσει μεταξύ της πρώτης και της δεύτερης δόσης, δεν χρειάζεται να κάνει τη δεύτερη, καθώς ο οργανισμός ήδη βρίσκεται σε ενεργοποίηση του αμυντικού μηχανισμού.

«Δεν είναι σωστό να πετύχεις και δεύτερη ανοσολογική απάντηση», τόνισε.

Αναφορικά με το εμβόλιο της AstraZeneca και για όσους έκαναν την πρώτη δόση και δεν εμφάνισαν σοβαρές παρενέργειες, ο κ. Καπραβέλος είπε ότι μπορούν άφοβα να κάνουν τη δεύτερη δόση.

Επίσης, για όσους εμφάνισαν προβλήματα ή ο γιατρός τους συστήνει να μην κάνουν το ίδιο εμβόλιο, η επιτροπή επιτρέπει την ανάμιξη των εμβολίων.

Τέλος, σχολίασε ότι όσοι νοσηλεύτηκαν κατά το τρίτο κύμα ήταν ανεμβολίαστοι.

«Ο εμβολιασμός θα αποτρέψει το τέταρτο κύμα», τόνισε.

cnn.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *