Κάνει ένσταση και ζητά να γίνει το ντέρμπι ο Παναθηναϊκός!

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός θα ζητήσει τη διεξαγωγή του ντέρμπι μέσα στις επόμενες 15 μέρες, κάνοντας και ένταση για ακύρωση του φύλλου αγώνα.

Αύριο, πιθανότατα, ο Παναθηναϊκός θα κατεθέσει ένσταση στα αρμόδια όργανα ζητώντας να ακυρωθεί το φύλλο αγώνα του παιχνιδιού που δεν έγινε ποτέ, καθώς και να οριστεί το ντέρμπι εντός των επόμενων 15 ημερών!

Στο φύλλο αγώνα άλλωστε ο ρέφερι Παππάς δεν αναφέρει ξεκάθαρα ότι η αναμέτρηση με τον Ολυμπιακό δεν έγινε με ευθύνη του Παναθηναϊκού, κάτι που σημαίνει ότι το ενδεχόμενο να διεξαχθεί το ματς βάσει κανονισμών είναι ανοιχτό.

Όπως έχουμε ξαναγράψει, ο διαιτητής του αγώνα, επικαλείται λόγους ασφαλείας πατώντας πάνω στις εγγυήσεις που δεν μπορούσε να του δώσει η αστυνομία ως προς τις φωτοβολίδες, κάτι που καμία αστυνομική αρχή και σε κανένα γήπεδο του κόσμου, δεν μπορεί να προβλέψει.

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *