Καλαμάτα: Βρέφος γεννήθηκε και πέθανε μέσα σε τροχόσπιτο

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Τραγωδία εξελίχθηκε τα ξημερώματα στη Μπούκα στην Καλαμάτα, όπου ένα βρέφος πέθανε λίγο μετά τη γέννησή του μέσα σε τροχόσπιτο.

Σύμφωνα με το eleftheriaonline.gr ένα ζευγάρι Ολλανδών, μια 30χρονη και ένας 42χρονος, που βρίσκονταν στη Μπούκα με το τροχόσπιτό τους ζήτησαν βοήθεια μέσω του Αριθμού Έκτακτης Ανάγκης 112, καθώς η γυναίκα γεννούσε.

Στο σημείο έφθασε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ και αστυνομικοί, όμως δυστυχώς το βρέφος δεν είχε σφυγμό. Η 30χρονη νοσηλεύεται στο Νοσοκομείο Καλαμάτας, ενώ ο 42χρονος κρατείται στην Διεύθυνση Αστυνομίας Μεσσηνίας, καθώς διεξάγεται έρευνα για τα ακριβή αίτια του τραγικού αυτού περιστατικού.

Πάντως σύμφωνα με τις έως τώρα ενδείξεις φαίνεται να έχει αποκλειστεί το ενδεχόμενο της εγκληματικής ενέργειας.

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *