ΚΑΕ Ολυμπιακός: «Ας αφήσουμε τους πρωταγωνιστές να χαρούν»

Ενόψει της φιέστας για την απονομή του πρωταθλήματος η ΚΑΕ Ολυμπιακός ζήτησε από τους οπαδούς της ομάδας να μην εισέλθουν στον αγωνιστικό χώρο, δίνοντας την ευκαιρία στους παίκτες να χαρούν τις στιγμές αυτές.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΚΑΕ Ολυμπιακός:

Η ΚΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ θέλει να παρακαλέσει όλους τους φιλάθλους που θα βρεθούν στην αποψινή φιέστα των Πρωταθλητών Ελλάδας 2015-16 να σεβαστούν την επιθυμία των παικτών, του τεχνικού τιμ και της διοίκησης ώστε η απονομή του τροπαίου να γίνει χωρίς κανείς να εισέλθει εντός του αγωνιστικού χώρου.

Ας αφήσουμε τους πρωταγωνιστές να χαρούν αυτές τις στιγμές…

Share This Article
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *