Η τιμωρία του ΠΑΟΚ από την UEFA!

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Το ποσό των 70 χιλιάδων ευρώ θα υποχρεωθεί να καταβάλλει στην UEFA η ΠΑΕ ΠΑΟΚ για τα επεισόδια που έγιναν μετά το τέλος του αγώνα στο Europa League με την Ντόρτμουντ στην Τούμπα.

Συγκεκριμένα, μόλις ολοκληρώθηκε το ματς στο πλαίσιο της δεύτερης αγωνιστικής της διοργάνωσης, οπαδοί του «Δικέφαλου» μπήκαν στον αγωνιστικό χώρο και κινήθηκαν προς το μέρος όπου ήταν οι οπαδοί των Γερμανών, κάτι που καταγράφθηκε από την ευρωπαϊκή Ομοσπονδία.

Την Παρασκευή (23/10) η «ασπρόμαυρη» ΠΑΕ δέχθηκε την τιμωρία από την UEFA και όπως ενημέρωσε μέσω του επίσημου λογαριασμού στο twitter θα πληρώσει το ποσό των 70.000 ευρώ ως πρόστιμο, χωρίς να επηρεάζεται η έδρα της ομάδας.

Αναλυτικά, στην ενημέρωση αναφέρεται: «Με βαρύ – ελπίζουμε τελευταίο – πρόστιμο 70.000 ευρώ τιμωρήθηκε ο #PAOK από την #UEFA για την είσοδο οπαδών στο γήπεδο στο ματς με την @BVB».

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *