Η Euroleague σκέφτεται την αύξηση των ομάδων και τη διεξαγωγή σε δύο ομίλους

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Το μέλλον της φετινής σεζόν στη Euroleague αναμένεται να γίνει γνωστό την προσεχή Δευτέρα (25/5) αλλά η διοργανώτρια αρχή καταστρώνει ήδη πλάνα και για τη νέα σεζόν, όσον αφορά τον αριθμό των ομάδων αλλά και τον τρόπο διεξαγωγής.

Η Euroleague έχει συγκαλέσει έκτακτη γενική συνέλευση των μετόχων την προσεχή Δευτέρα (25/5), στην οποία θα αποφασιστεί αν η κορυφαία ευρωπαϊκή διασυλλογική διοργάνωση θα επανεκκινήσει την εφετινή σεζόν ή θα δοθεί άδοξο τέλος, ανοίγοντας το δρόμο στις ομάδες για σχεδιασμό ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου.

Παράλληλα όπως υποστηρίζει σέρβικο δημοσίευμα της ιστοσελίδας “nova.rs”, υπάρχουν σκέψεις -μόνο για την επόμενη αγωνιστική περίοδο- για συμμετοχή 20 ή 24 ομάδων, οι οποίες θα είναι χωρισμένες σε δύο ομίλους των 10 ή 12, αντίστοιχα.

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *