Η Δήμαρχος Αμφίκλειας – Ελάτειας για το νέο κρούσμα στην περιοχή

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Σήμερα διαπιστώθηκε στον Δήμο μας το πρώτο θετικό δείγμα με COVID-19 σε 56χρονη γυναίκα που κατάγεται και διαμένει μόνιμα στην Αμφίκλεια. Ήδη είναι σε εξέλιξη η ιχνηλάτηση των επαφών της, ενώ η ίδια και η οικογένειά της έχουν μπει σε καραντίνα.

Ο Δήμος έχει προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες, έχει ενημερώσει όλους τους υγειονομικούς φορείς και παραμένει σε πλήρη συνεργασία με τις αρμόδιες αρχές, τηρώντας όλα τα προβλεπόμενα μέτρα και τις οδηγίες του ΕΟΔΥ.
Συνιστούμε σε όλους τους δημότες μας ψυχραιμία και τήρηση των μέτρων προστασίας για την αποφυγή διασποράς του ιού. Παρακαλούμε σε κατανόηση της δύσκολης αυτής πραγματικότητας και στην ώριμη αντιμετώπισή της, χωρίς στοχοποίηση της ασθενούς και των οικείων της. Είναι ώρα ατομικής και συλλογικής ευθύνης αλλά και επίδειξης αλληλεγγύης, γιατί ο κορωνοϊός δεν κάνει διακρίσεις ούτε εξαιρέσεις και ο καθένας από εμάς μπορεί δυνητικά να νοσήσει.

Η ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΜΦΙΚΛΕΙΑΣ – ΕΛΑΤΕΙΑΣ
ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΠΛ. ΣΤΙΒΑΚΤΗ

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *