Συνιστά μία πικρή αλήθεια το γεγονός ότι εξυφαίνεται -όσο και αν εσκεμμένα αποκρύπτεται – ένα οργανωμένο σχέδιο προώθησης της απαιδευσίας στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα..
Η «βλάβη» του αμφιβληστροειδoύ μας χιτώνα από κραυγαλέα παραδείγματα ανορθογραφίας έως ανεκδιήγητους σολοικισμούς ακόμη και σε πολιτικές συζητήσεις που περήφανα τα ΜΜΕ αναπαραγάγουν , θαρρείς πως μας γυρνούν πίσω στην λίθινη εποχή τη στιγμή που «ανήμποροι» τρέχουμε να προλάβουμε το matrix της καθημερινότητάς μας…
Το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα έχει αναγάγει σε ύψιστο αγαθό την ωμή και άκριτη αποστήθιση πλέον ολίγων και κακογραμμένων εγχεριδίων Ιστορίας και Γλωσσικής έκφρασης, εκμηδενίζοντας ταυτόχρονα την μελέτη της Ελληνικής Λογοτεχνίας που κρατά ανεξερεύνητο τον πλούτο της ελληνικής γλώσσας όπως διαμορφώθηκε από τον Σεφέρη, τον Καβάφη , τον Βιζυηνό…
Και δυστυχώς το Ελληνικό Έθνος που είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με την γλώσσα του- που συνιστά τον φωριαμό της ιστορίας του- όταν αυτή αφήνεται να βάλλεται πανταχόθεν είναι καταδικασμένο να μείνει ουραγός των εξελίξεων.. και να απωλέσει σταδιακά την ταυτότητά του..
Τα ιστορικά εγχειρίδια με περισσή τέχνη προάγουν ένα άνευ προηγουμένου αίσθημα ηττοπάθειας των Ελλήνων , προκλητικής διαστρέβλωσης των γεγονότων , αποσιώπησης των προγονικών κατορθωμάτων με αποτέλεσμα ακόμα και ο « αριστούχος» του συστήματος να αγνοεί τον Λεωνίδα , τον Παπαφλέσσα , τον Διάκο και να γαλουχείται με φιλελέ προσχηματικές ψευτοδημοκρατικές κορώνες , στυγνές μαθηματικές εξισώσεις και φυσικές θεωρίες που πολλές φορές δεν ανταποκρίνονται και στην πραγματικότητα..
«Όλοι μας αγαπάνε , πρέπει με όλους να γίνουμε μία αγκαλιά, κανένας δεν μας πολέμησε, κανείς δεν μας έκαψε…» , στον ανίερο βωμό της ανάγκης να ομογενοποιηθούμε σε μία παγκοσμιοποιημένη ηλεκτρονική κοινωνία όπου το όμαιμον , το ομόθρησκον , το ομόγλωωσον και το ομόηθες που ένωνε εσαεί τους Έλληνες κατά Δημάρατον θα εκλείψει ανεπιστρεπτί για να μας εξανδραποδίσει..
Ακρογωνιαίος λίθος στο ιδανικό πολιτειακό σύστημα του Πλάτωνα ήταν ,όχι τυχαία, η παροχή ποιοτικής εκπαίδευσης και ουσιαστικής παιδείας αφού η καρδιά των ενεργειών , των δράσεων μας , των απόψεων μας , της δύναμής μας , προσδιορίζεται από τις γνώσεις μας και τον βαθμό της παιδαγωγικής μας ενέργειας..
Οι φωνές των διανοουμένων μας , των φιλοσόφων μας , του αξιόλογου πνευματικού κόσμου της Ελλάδος «σιωπούν» κατά τις ρητές διαταγές του συστήματος, αφού η παιδεία πρέπει να παρασχεθεί όπως προστάζουν « άγνωστα κέντρα εξουσίας»..
Δυστυχώς, ας μην αυταπατώμεθα, η εκπαιδευτική επανάσταση δεν θα έρθει, πρωτίστως γιατί πλέον μπορεί και να μην την αξίζουμε και μην κατανοούμε και την αξία της..
Χρέος μας, όμως, των εναπομεινάντων -και αν όχι παρεξηγημένων και «ταμπελαρισμένων» – που φυλάττουν Θερμοπύλες , η αναβίωση των κρυφών σχολειών για την διάδοση της πραγματικής Ελληνικής Ιστορίας και εκμάθησης του ελληνικού πνεύματος και ιδεώδους, όχι μέσα από την προγονοπληξία αλλά την ορθή μελέτη της αρχαίας ελληνικής γραμματείας που περικλείει μέσα της όλο τον πλούτο κάθε θεωρητικής και φυσικής επιστήμης.. -από την Ομήρου Ιλιάδα έως το «Όργανον» του Αριστοτέλη-..
Σημεία των καιρών ..ή μήπως εν τη αφελεία μας ,η εν αγνοία μας συμπράττουμε αυτό το «κακούργημα» και « άλλοις υπηρετούντες αναλισκόμεθα»;
Συμφωνώ απολύτως. Ο covid χρήσιμο εργαλείο προς αυτή την κατεύθυνση (της απαξίωσης της παιδείας) στα χέρια της εκάστοτε ηγεσίας του υπουργείου παιδείας.
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!! ΑΠΛΑ, ΟΠΩΣ ΤΑ ΓΡΑΦΕΤΕ, ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ….