Γλυκιά απόφαση για το εργοστάσιο ζάχαρης στην Ορεστιάδα

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Μετά από απόφαση του ΔΣ της Ελληνικής Βιομηχανίας Ζάχαρης (ΕΒΖ), το εργοστάσιο επαναλειτουργεί και πάλι εντός του Φθινοπώρου. Γεγονός που σημαίνει ότι 100 και πλέον εργαζόμενοι πρόκειται να απασχοληθούν στο εργοστάσιο που στεγάζεται στην Ορεστιάδα.

Ο υπουργός ΠΑΠΕΝ Παναγιώτης Λαφαζάνης με δηλώσεις του χαρακτήρισε ως πολύ «θετική εξέλιξη» την απόφαση αυτή της Διοίκησης της ΕΒΖ και τόνισε ότι «η Ελλάδα για να βγει από την κρίση χρειάζεται όσο ποτέ και επειγόντως, να συγκεντρώσει όλες τις προσπάθειές της στην ανασυγκρότηση της παραγωγικής της βάσης, πράγμα που, πέραν των άλλων, απαιτεί ισχυρή ρευστότητα και με ευνοϊκούς όρους προς την οικονομία».

Οι «Θεσμοί» (ΕΕ, ΕΚΤ, ΔΝΤ), συνέχισε ο Παναγ. Λαφαζάνης, αυτό που κάνουν είναι «να στραγγαλίζουν την οικονομία, αποστερώντας εκβιαστικά την ίδια και τις τράπεζες από κάθε ίχνος ρευστότητας. Η καταδίκη αυτών των πρακτικών με ένα ισχυρό «ΟΧΙ» στο δημοψήφισμα, είναι η μόνη στάση που μπορεί να επιτρέψει να διεκδικήσει η Ελλάδα επιλογές και δρόμους αποτελεσματικής χρηματοδότησης της οικονομίας για την παραγωγική στήριξη και ανασυγκρότηση της πατρίδας μας».

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.