Γιατί υποβαθμίστηκε το ΚΕΥΠ Λαμίας;

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

“Επτά μήνες μετά την επίσκεψη του Υπουργού Εθνικής Άμυνας στο Κέντρο Εκπαίδευσης Υλικού Πολέμου Λαμίας, στις 08.12.2017, και την παραδοχή εκ μέρους του πως «η Κεντρική Ελλάδα αποτελεί τη δεύτερη γραμμή άμυνας», δυστυχώς βρισκόμαστε ενώπιον μιας μεγάλης υποβάθμισης του ΚΕΥΠ. Ο αριθμός των νεοσυλλέκτων που υποδέχεται πλέον το Κέντρο, από τον αριθμό των 500 κατά τα παρελθόντα έτη, έπεσε μόλις στους 137!

Τόσοι νεοσύλλεκτοι παρουσιάστηκαν και ορκίστηκαν στο ΚΕΥΠ Λαμίας, με τη Γ’ ΕΣΣΟ του 2018.  

Την ίδια ώρα, έτερο Κέντρο που υπάρχει στη Στερεά Ελλάδα, υποδέχεται τριπλάσιο αριθμό νεοσυλλέκτων.

Υπενθυμίζεται ότι επί ημερών της σημερινής Κυβέρνησης, στις 05.06.2015, ο πρώην Αρχηγός ΓΕΣ, σε επίσκεψή του στο ΚΕΥΠ Λαμίας, είχε επισημάνει σε δηλώσεις του στα ΜΜΕ, ότι παρά τη νέα δομή που σχεδιάζεται από την Κυβέρνηση, το ΚΕΥΠ Λαμίας όχι μόνο θα παραμείνει, αλλά θα αναβαθμιστεί, καθώς οι δομές του είναι «εξαιρετικές».

Κατόπιν των ανωτέρω,

ΕΡΩΤΑΤΑΙ ο κ. Υπουργός:

Υπάρχει σχεδιασμός της Κυβέρνησης, ώστε το ΚΕΥΠ Λαμίας να αναβαθμιστεί και τουλάχιστον να επανέλθει στην πρότερη κατάσταση, και αν ναι, πώς εννοεί η Κυβέρνηση μια τέτοια αναβάθμιση;

Ο Βουλευτής Χρήστος Σταϊκούρας

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *