Γιατί ευχαριστεί τον Δήμο Λαμιέων η Ένωση Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων των Μαθητών Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας;

lamianow
lamianow
Απόlamianow

Η Ένωση Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων των Μαθητών Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στο Δήμο Λαμίας,  σας εκφράζουν με ιδιαίτερη συγκίνηση τις βαθύτατες ευχαριστίες τους για την Παραχώρηση του Αμφιθεάτρου της  Σχολής Θετικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, προκειμένου να διεξαχθεί η Θεματικής Ημερίδα Αφιέρωμα στην Ειδική Αγωγή και  στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Δημόσια Εκπαίδευση.

Είμαστε απόλυτα βέβαιοι ότι η ενέργεια σας αυτή,  θα εκτιμηθεί εξ ίσου από το σύνολο των συμπολιτών μας και ο βαθύτατα ανθρώπινος συμβολισμός της εκφράζει με τον καλύτερο  τρόπο τον αλτρουισμό του Θεσμού που υπηρετείτε ως Πρυτανικές Αρχές του Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.

                                     ΤΟ Δ.Σ. ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ

Share This Article
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *