Γιαννακόπουλος: «Πρόφαση των Αγγελόπουλων για να φύγουν από τον Ολυμπιακό» (video)

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Την απόφαση να μην συνεχίσει στο δεύτερο ημίχρονο, ως διαμαρτυρία για τη διαιτησία του ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό, έχει πάρει ο Ολυμπιακός, με τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο να σχολιάζει με αιχμηρό τρόπο τη συγκεκριμένη απόφαση.

Ο ισχυρός άνδρας των «πρασίνων» μιλώντας στην κάμερα της ΕΡΤ, χαρακτήρισε μεθοδευμένη την συγκεκριμένη απόφαση, ενώ τόνισε πως είναι πρόφαση των αδερφών Αγγελόπουλων για να αποχωρήσουν από τον Ολυμπιακό.

«Αυτά όλα είναι μεθοδευμένα. Έχουν παίκτες απλήρωτους, έχουν ρίξει λευκή πετσέτα. Και δεν κατεβαίνουν επειδή λένε ότι δεν τους αρέσει η διαιτησία! Είναι ο λόγος και μία πρόφαση για να σηκωθεί η οικογένεια και να φύγει. Τα παιχνίδια παίζονται στο παρκέ. Έχουμε παίξει και εμείς στο ΣΕΦ, μία, δύο, τρεις. Έχουμε νιώσει αδικία, αλλά βγαίνουμε και παίζουμε» ήταν το σχόλιο του Δημήτρη Γιαννακόπουλου.

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *