Γ. Σοφογιάννης στο Radio NET 101.9: “Θα ματώσουμε για την Λαμία, αν μπορούσαμε δεν θα υπήρχε εισιτήριο”

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Για την πρεμιέρα του 2ου ομίλου του Νότου της Γ Εθνικής και το παιχνίδι με τον Πρωτέα Βούλας μίλησε στο ΡΑΔΙΟ ΝΕΤ 101.9 και την εκπομπή “Σέντρα και Γκολ” με τον Παναγιώτη Κατσώνη ο Γιάννης Σοφογιάννης.

Ο τεχνικός του Έσπερου Λαμίας, ο οποίος επιστρέφει στην Γ Εθνική, ανέλυσε το πλάνο της ομάδας για την φετινή σεζόν διευκρίνισε φυσικά πως στόχος είναι η παραμονή και εξήγησε ποιες θα είναι οι ομάδες που θα ξεχωρίσουν. Συν τις άλλοις αναφέρθηκε στο παρεϊστικο κλίμα που επικρατεί στην ομάδα και στις οικονομικές δυσκολίες που φέρνουν τα επερχόμενα ταξίδια στα νησιά.

ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

Ο Γιάννης Σοφογιάννης εξήγησε πως λειτουργεί διοικητικά η ομάδα ενώ τόνισε πως αν δεν ήταν απαραίτητο (λόγω του γεγονότος ότι αγωνίζονται πλέον σε επαγγελματική κατηγορία) δεν θα έβαζαν καν εισιτήριο. Για κάθε εντός έδρας αναμέτρηση οι φίλαθλοι του Έσπερου Λαμίας θα πληρώνουν το κατώτατο που θα μπορούσε να βάλει η ομάδα. Μόλις 3 ευρώ.

Η ΠΡΕΜΙΕΡΑ ΣΤΟΝ 2ο ΟΜΙΛΟΥ ΤΟΥ ΝΟΤΟΥ ΤΗΣ Γ΄ ΕΘΝΙΚΗΣ

ΚΥΡΙΑΚΗ 11 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
Έσπερος Λαμίας-Πρωτέας Βούλας (17:00)
Κάδμος Θήβας-Σπόρτιγκ
Α.Ο.Τρίτων-Άρης Πετρούπολης
Ηρόδοτος-Πανναξιακός
Άρης Νίκαιας-Κύδων Χανίων
Ιπποκράτης Κω-Μαρούσι
Αγ.Παρασκευή-Ηλυσιακός

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *