Γ.Ν Λαμίας : Πέθαναν 5 ακόμη συμπολίτες μας – Γεμάτη η ΜΕΘ και το “Πέτρινο”

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...
Σταματημό δεν έχουν οι τραγικές ειδήσεις που προκύπτουν καθημερινά από το Γενικό Νοσοκομείο Λαμίας στο μέτωπο της πανδημίας. Μέσα σε 48 ώρες, 5 ακόμη συμπολίτες μας που νοσηλευόταν έχασαν την ζωή τους από τον φονικό ιό.
Πρόκειται για 3 άνδρες και 2 γυναίκες. Ένας 76χρονος, ένας 84χρονος, μία 95χρονη και μία 70χρονη που νοσηλεύονταν στην κλινική. Επίσης ένας 68χρονος που νοσηλεύονταν στην Μονάδα Εντατικής Θεραπεία.Σύμφωνα με τα στοιχεία, όλοι τους είχαν υποκείμενα νοσήματα.
Συν τις άλλοις η πίεση στο Πέτρινο Κτίριο αλλά και την ΜΕΘ είναι σε οριακή κατάσταση αφού στις 12 κλίνες της ΜΕΘ κορονοϊού νοσηλευόνται ασθενείς ενώ στην κλινική covid 19 νοσηλεύονται 61 άτομα, από τους οποίους οι 13 είναι εμβολιασμένοι.
Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *