Φθιώτιδα : “Καταστραφήκαμε και ζητούν ενημερότητα” – Στα “κάγκελα” οι κτηνοτρόφοι για τις αποζημιώσεις από την ευλογιά! (Audio)

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Ασφαλιστική και φορολογική ενημερότητα για να πληρωθούν ζητούν από τους κτηνοτρόφους που τα κοπάδια τους χτυπήθηκαν από την ασθένεια της ευλογιάς…

Πρόκειται για κτηνοτρόφους από την ευρύτερη περιοχή της Αταλάντης που το χειμώνα που πέρασε αναγκάστηκαν να θανατώσουν τα ζώα τους, καθώς στις κτηνοτροφικές εγκαταστάσεις τους εντοπίστηκαν κρούσματα της ασθένειας της ευλογιάς, με αποτέλεσμα να υποστούν οικονομική καταστροφή.

«Πρόκειται για απαράδεκτο γεγονός … Ζητούν ασφαλιστική και φορολογική ενημερότητα από συναδέλφους που ήδη βρισκόντουσαν σε άσχημη οικονομική κατάσταση και πλέον έχουν καταστραφεί. Με ποιο εισόδημα να πληρώσουν τα ασφάλιστρα και τη φορολογία, πώς να ζήσουν αυτοί και οι οικογένειές τους;» αναφέρει ο Χρίστος Λυγδής πρόεδρος του Αγροτικού Συλλόγου Αταλάντης και της Ομοσπονδίας Αγροτικών Συλλόγων Φθιώτιδας

Σημειώνει επίσης ότι αναμένουν την πολιτική απόφαση του υπουργείου και της περιφέρειας μετά από παρεμβάσεις που έχουν κάνει ώστε να βρεθεί λύση στο πρόβλημα.

Ακούστε τι δήλωσε στον LAMIA POLIS 87.7 o Χρίστος Λυγδής πρόεδρος του Αγροτικού Συλλόγου Αταλάντης και της Ομοσπονδίας Αγροτικών Συλλόγων Φθιώτιδας
Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
1 Σχόλιο
  • Το χρέος της ΝΔ είναι 470 εκατομμύρια ευρώ; Ζητούν φορολογική και ασφαλιστική ενημερότητα από εκείνους που καταστράφηκαν δίχως να ευθύνονται; Είναι δίκαιο, λογικό και σωστό να χρωστάς και να απαιτείς από τους πολίτες να πληρώνουν; Δεν έχουμε αλλά χρήματα καρδιά μου. Το βαρέλι έπιασε πάτο. Θέλουμε μισθούς Ευρώπης και νομοθέτησε το τώρα για να ζούμε όπως επιθυμούμε με αξιοπρέπεια και όχι
    ζωή με επιδόματα και υπέρογκους φόρους. Να καταργηθεί ο ΕΝΦΙΑ στο σπίτι που είναι η μόνιμη κατοικία ως ένα μέτρο στήριξη στην οικογένεια.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *