Φθιώτιδα: Η… δήμαρχος “μπουκαρε” στα αποδυτήρια! (βίντεο)

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Δεν μπορεσε να κρύψει την… χαρά της από ότι φαίνεται η δήμαρχος Στυλίδας, Βιργινία Στεργίου. Όπως μας ενημερώνει με σχετική ανάρτηση στα social media βρέθηκε στο γήπεδο της Πελασγίας όπου πανηγύρισε με τους παίκτες και την τεχνική ηγεσία της ομάδας (Πελασγιακος) της Ανατολικής Φθιώτιδας την άνοδο στην Α κατηγορία.

Μάλιστα δεν δίστασε να μπει και στα αποδυτήρια να συγχαρεί τους ποδοσφαιριστές. Πάλι καλά που δεν είχαμε κανένα απρόοπτο και έχουμε άλλα…

Διαβαστε την ανάρτηση της

Πολλά συγχαρητήρια στην ομάδα του Πελασγιακού που με τη σημερινή νίκη του κατέκτησε τον τίτλο στον 3ο όμιλο της Β’ κατηγορίας Φθιώτιδας και κέρδισε έτσι την άνοδο στη μεγάλη τοπική κατηγορία του νομού.

Θερμά συγχαρητήρια στους ποδοσφαιριστές της ομάδας, στον προπονητή τους κ. Σάκη Κούκλη, στον πρόεδρο κ. Απόστολο Μαλισσόβα και όλο το Δ.Σ.

Screenshot 20230409 192117 Facebook
Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
3 Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *