Φθιώτιδα – Ασπρονέρι: Πήγε για μπάνιο και του έσπασαν το αυτοκίνητο – τι λέει ο ιδιοκτήτης (Vid)

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Ξινό βγήκε το μπάνιο στην θάλασσα για έναν συμπολίτη μας τις μεσημεριανές ώρες της Παρασκευής. Περίπου στις 15.00 πήγε στην παραλία του Ασπρονερίου αφήνοντας το όχημα του σε παρκινγκ καταστήματος το οποίο βρίσκεται στο σημείο. Όταν επέστρεψε να το πάρει, γύρω στις 18.00, το βρήκε στην κατάσταση η οποία βλέπετε.

Όπως καταγγέλλει ο συντοπίτης μας Δημήτρης Λατσούδας από την Ηράκλεια Λαμίας στο lamianow.gr : “Όπως βλέπετε, ότι έγινε, έγινε για να γίνει ζημιά. Δεν μας πήραν τίποτα. Τώρα ποιος το έκανε δεν ξέρω. Κάπου πάει το μυαλό μου σε διάφορα πράγματα. Δυστυχώς μας προκάλεσαν μεγάλη ζημιά χωρίς να πειράξουν το παραμικρό από μέσα. Ούτε τσάντες άνοιξαν, ούτε έψαξαν, ούτε τίποτα, και παρότι υπήρχαν και κάποια χρήματα μέσα. Δεν μπορώ να καταλάβω τι συμβαίνει. Όλα φωτογραφίζουν τον σκοπό της δολιοφθοράς αλλά δεν μπορώ να το πω και με σιγουριά. Το περίεργο είναι πως δεν πείραξαν κανένα άλλο αυτοκίνητο. Μόνο το δικό μου”.

1000021549
1000021548
1000021547
Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *