Φέτελ: «Ο μεγαλύτερος εχθρός μου είναι ο εαυτός μου»

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Λίγες ώρες πριν τις ελεύθερες δοκιμές των μονοθεσίων στην Σιγκαπούρη, ο τετράκις παγκόσμιος πρωταθλητής, Σεμπάστιαν Φέτελ, έκανε δηλώσεις αναφερόμενος στην εγκατάλειψη του γερμανικού Γκραν Πρι αλλά και στο θέμα της διεκδίκησης του τίτλου.

Αναλυτικότερα ο οδηγός της Ferrari είπε: «Ο μεγαλύτερος εχθρός μου είναι ο εαυτός μου. Ο Χάμιλτον βρίσκεται πάνω από εμένα στην βαθμολογία οπότε ο στόχος μου είναι να τον περάσω. Πιστεύω ότι έχουμε χρόνο να κερδίσουμε την Mercedes στο πρωτάθλημα, αυτό θα γίνει αν συγκεντρωθούμε στους επόμενους αγώνες προσπαθώντας να αποφύγουμε ότι έγινε στους προηγούμενους».

Ο Φέτελ αναφέρθηκε και στο γεγονός ότι η εγκατάλειψη στον αγώνα της Γερμανίας του στοίχησε περισσότερο απ’ όσο φανταζόταν.

«Το χειρότερο σημείο της χρονιάς μέχρι στιγμής ήταν η εγκατάλειψη στο Χόκενχάιμ. Το καλό όμως είναι ότι γνωρίζω πολύ καλά τι έγινε και θα προσπαθήσω, με την βοήθεια της ομάδας, να μην επαναληφθεί».

sportfm.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *