Φαντασία χρειάζεται…

lamianow
lamianow
Απόlamianow

Είναι φορές που μια… διαφορετική εικόνα σε κάνει να σταματάς και να την “χαζεύεις”. Το απόγευμα της Κυριακής σε ένα κατά τα άλλα μουντό σκηνικό είδαμε το “Ουράνιο Τόξο”!

Λίγο έξω από την Λαμία και πιο συγκεκριμένα στην είσοδο του Αμουρίου αυτό το απλό αλλά συνάμα διαφορετικό παγκάκι μας τράβηξε το βλέμα.

etoimo1

Ένα παγκάκι… ουράνιο τόξο!

Φαντασία χρειάζεται και μπορούμε να κάνουμε τον τόπο μας πιο όμορφο.

Δεν συμφωνείτε;

Share This Article
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *