Στη συνέντευξη τύπου που ακολούθησε της ήττας με 1-4 του ΠΑΣ Λαμία από τον ΌΦΗ ο Σάββας Παντελίδης αποκάλυψε πως υπάρχει κοινή απόφαση μεταξύ της δικής του πλευράς και της διοίκησης να προχωρήσουν σε κοινή συναινέσει λύση της συνεργασίας τους!
Πλέον η διοίκηση βρίσκεται σε αναζήτηση προπονητή στην αγορά!
Ακούστε παρακάτω τι είπε ο Σάββας Παντελίδης στην συνέντευξη τύπου μετά το τελος του ματς με τον ΟΦΗ
Η επίσημη ανακοίνωση
Μετά το τέλος της σημερινής αναμέτρησης στο ΔΑΚ “Αθ. Διάκος” και την ήττα της ομάδας μας από τον ΟΦΗ, η Διοίκηση της ΠΑΕ ΠΑΣ ΛΑΜΙΑ 1964 και ο προπονητής Σάββας Παντελίδης, ύστερα από συζήτηση, από κοινού συμφώνησαν στην λύση της συνεργασίας τους.
Η ΠΑΕ Λαμία τον ευχαριστεί για την συνεργασία όπως επίσης και τους άμεσους συνεργάτες του, Άκη Βάβαλη, Περικλή Παπαπαναγή και Θωμά Γιαννιτόπουλο και τους εύχεται καλή συνέχεια στην καριέρα τους και την προσωπική τους ζωή.


































Τα κομποσχοίνια δεν κάνουν θαύματα
Απλά είσαι ΑΣΧΕΤΟΣ τέλος!!!
Στην ευχή, στο καλό.
Λίγη ντροπή! είναι ομάδα αυτή? τις προηγούμενες χρονιές όπου παίζαμε μάς φοβόντουσαν όλοι. Τώρα μάς κάνουν πλάκα! Το καλοκαίρι όλοι σφύριζαν αδιάφορα, νά τα αποτελέσματα…