Ένα ενοίκιο τον χρόνο στους ενοικιαστές – Κάθε πότε θα το λαμβάνουν

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Ένα επιπλέον ενοίκιο θα κερδίσουν κάθε χρόνο οι ενοικιαστές, όπως ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, στο έκτακτο τηλεοπτικό του μήνυμα μετά το πρωτογενές πλεόνασμα.

Όπως τόνισε ο Κυριάκος Μητσοτάκης, το ενοίκιο θα δίνεται κάθε χρόνο τον Νοέμβριο στους δικαιούχους ενοικιαστές.

Χαρακτηριστικά ο Κυριάκος Μητσοτάκης ανέφερε ότι πρέπει να δοθεί λύση στο πρόβλημα της στέγης. «Ξέρω πόσο δύσκολα τα βγάζουν πέρα οι συμπολίτες μας που είναι στο ενοίκιο και η ανακούφισή τους είναι για εμένα η πρώτη μου προτεραιότητα.

Γι’ αυτό αποφασίσαμε κάθε χρόνο, και συγκεκριμένα τον μήνα Νοέμβριο, η πολιτεία να επιστρέφει στους ενοικιαστές ένα πλήρες ενοίκιο, ώστε να ελαφρυνθούν τα έξοδά τους. Ενώ, βέβαια, παράλληλα θα εξελίσσονται και όλα τα σχετικά προγράμματα, δηλαδή το «Σπίτι μου ΙΙ», η κοινωνική κατοικία και οι διαδοχικοί κύκλοι του «Ανακαινίζω».

πηγή newsbomb.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *