Έφυγε για Βέλγιο ο Ολυμπιακός

lamianow
lamianow
Απόlamianow

Στο Βέλγιο θα πραγματοποιηθεί το δεύτερο κομμάτι της προετοιμασίας του Ολυμπιακού, με τους «ερυθρόλευκους» να αναχωρούν το πρωί της Τετάρτης (5/7) για το τελικό μοντάρισμα της ομάδας. 

Ο Ολυμπιακός θα παραμείνει στο Βέλγιο ως τις 16 Ιουλίου, ενώ εκεί θα δώσουν τρία φιλικά, απέναντι στις Μαλίν, Αλκμάαρ και Λόκερεν.

Στην αποστολή του Ολυμπιακού βρίσκονται οι: Ανδρούτσος, Μπεν, Μποτία, Χουτεσιώτης, Σισέ, Ντε Λα Μπέγια, Ελαμπντελαουί, Ελιουνούσι, Φιγκέιρας, Φορτούνης, Γιαννιώτης, Καπίνο, Ανσαριφάρντ, Κούτρης, Μανθάτης, Μάριν, Μάρτινς, Νικολάου, Πάρντο, Ρέτσος, Ρομαό, Σεμπά, Σιώπης, Σκαφίδης, Ταχτσίδης, Ζντιέλαρ.

inner

inner

inner

inner

inner

inner

inner

inner

inner

inner

inner

πηγη-sportfm.gr

Share This Article
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *