Έφτασαν στο εμπορικό λιμάνι του Ρεθύμνου ακόμα 67 μετανάστες – Βούτηξαν στη θάλασσα για να δροσιστούν 

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Στο εμπορικό λιμάνι του Ρεθύμνου έφτασαν πριν από λίγο οι 67 μετανάστες που διασώθηκαν νωρίς το πρωί στο λιμάνι της Αγίας Γαλήνης. Οι υψηλές θερμοκρασίες και οι συνθήκες καύσωνας που επικρατούν αλλά και η μια και μοναδική παροχή νερού στο χώρο οδήγησε πολλούς από αυτούς να βουτήξουν στο λιμάνι για να δροσιστούν. Άνδρες του Λιμεναρχείου τους έβγαλαν έξω από τη θάλασσα.

Οι συνθήκες στο χώρο είναι ακατάλληλες αφού στοιβάζονται εκεί σε συνθήκες καύσωνα 509 άτομα. Και αυτό γιατί για τους πρώτους 442 η διαδικασία της προανάκρισης είναι σε εξέλιξη ενώ αναμένεται να ξεκινήσει η διαδικασία της ταυτοποίησης και ο υγειονομικός έλεγχος για τους υπόλοιπους 67. Αρκετοί  από αυτόυς είναι ταλαιπωρημένοι, εξουθενωμένοι και αναμένουν ιατρική φροντίδα και περίθαλψη. Η κατάσταση είναι απελπιστική.

1 2
2 2
3 2
4 2
5 2
6 1
7 1
8 1

πηγη-rethnea.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
2 Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *