Δύτες βούτηξαν στο λιμάνι και «ψάρεψαν» 400 κιλά σκουπίδια – Δεν φαντάζεστε τι βρήκαν!

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Ένα κλιμάκιο εθελοντών δυτών της περιβαλλοντικής οργάνωσης «WE DIVE WE CLEAN» βρέθηκε στο λιμάνι του Κιάτου για να… αναλάβει δράση. Η περιβαλλοντική αυτή οργάνωση έχει πολυετή δραστηριότητα στους τομείς έρευνας και ανέλκυσης, και στα πλαίσια του προγράμματος για την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος που υλοποιεί εδώ και 6 χρόνια σε πολλά μέρη της χώρας, με 161 δράσεις υποβρυχίων καθαρισμών και έχοντας αποκτήσει πολύτιμη εμπειρία/τεχνογνωσία από την περισυλλογή 58 και πλέον τόνων στερεών απορριμμάτων σε διάφορα μέρη της Ελλάδος.

Το κλιμάκιο των δυτών βρέθηκε στο Κιάτο, όπου πραγματοποίησε υποβρύχιο καθαρισμό στο λιμάνι της πόλης, με στόχο να απομακρύνει από τον βυθό όσο το δυνατόν μεγαλύτερο όγκο στερεών απορριμμάτων.

Kiato dytes 2Το αποτέλεσμα της κατάδυσης σε περίπου 1 ώρα έφερε στην επιφάνεια συνολικά 400 κιλά απορριμμάτων από τον βυθό! Μεταξύ των απορριμάτων, ανελκύθηκαν ελαστικά αυτοκινήτων, καρέκλες, ομπρέλες Θαλάσσης, σίδερα, σχοινιά, δεκάδες κουτάκια αλουμινίου και γυάλινες συσκευασίες, χαλιά και άλλα… απίστευτα αντικείμενα.Kiato dytes 3

Οι εικόνες είναι αποκαλυπτικές…

 

Πηγή: argolikeseidhseis.gr.

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *