Διοργάνωσαν την αφή της ολυμπιακής φλόγας και είχαν 20.000 κόσμο χωρίς νερό!

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Από γκάφα σε γκάφα πηγαίνει η ηγεσία του υπουργείου Πολιτισμού. Δεν φθάνει το ό,τι έγινε με την υπόθεση του Γιαν Φαμπρ και χθες, ημέρα της αφής της φλόγας στην Αρχαία Ολυμπία, 20.000 παρευρισκόμενοι με έκπληξη είδαν πως δεν υπήρχαν καν ανοικτά αναψυκτήρια στον αρχαιολογικό χώρο για να πάρουν ένα νερό να δροσιστούν.

Αλγεινή εντύπωση προκάλεσε λοιπόν αυτή η κατάσταση λόγω της απόφασης του υπουργείου Πολιτισμού να κρατήσει τα αναψυκτήρια της Αρχαίας Ολυμπίας κλειστά επ’ αφορμής των διαγωνισμών που προωθεί για αλλαγή ενοικιαστών. Κάπως έτσι η γκρίνια περίσσευε και προκλήθηκαν έως και επεισόδια μεταξύ τουριστών που έψαχναν απεγνωσμένα να βρουν να δροσιστούν.

Θα πρέπει να σημειώσουμε πως το υπουργείο με απόφαση του Αριστείδη Μπαλτά πηγαίνει σε εξώσεις ενοικιαστών των χώρων αναψυχής σε θέατρα, μνημεία και μουσεία, επιδιώκοντας να βάλει νέους ενοικιαστές.

inner

inner

inner

Πηγή: protothema.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *