Διήμερο ρεπό από Τεννέ-Βραδινή η φιέστα με Καρδίτσα;

Ράνια Κάλδου
Η Ράνια Κάλδου είναι δημοσιογράφος με πολυετή παρουσία στον χώρο των μέσων ενημέρωσης. Έχει εργαστεί σε τηλεοπτικούς σταθμούς, ραδιόφωνο και ενημερωτικές ιστοσελίδες, ενώ διετέλεσε αρχισυντάκτρια σε...

Να επιβραβεύσει τους παίκτες της Λαμίας θέλησε ο Μπάμπης Τεννές, μετά από το παιχνίδι με τον Απόλλωνα, γι’ αυτό τους έδωσε διήμερο ρεπό. Οι «κυανόλευκοι» θα επιστρέψουν στο γήπεδο την Τετάρτη (17/5), προκειμένου να ξεκινήσει η προετοιμασία για το παιχνίδι με τον Άρη στο «Κλ. Βικελίδης».

Το κλίμα στην ομάδα είναι εξαιρετικό, ενώ άπαντες έχουν μείνει ενθουσιασμένοι από την προσέλευση του κόσμου στο γήπεδο στα τελευταία δύο παιχνίδια. Ενόψει Άρη, δεν υπολογίζονται ο τιμωρημένος Βασιλόγιαννης και ο τραυματίας Τζόκιτς, ενώ ερωτηματικό αποτελεί η κατάσταση του Παπαργυρίου.

Παράλληλα, στη Λαμία σκέφτονται να καταθέσουν αίτημα στη Football League, ώστε το παιχνίδι της τελευταίας αγωνιστικής με την Αναγέννηση Καρδίτσας στο ΔΑΚ στις 11 Ιουνίου, να γίνει βράδυ. Η ομάδα της Φθιώτιδας θεωρεί ότι ως τότε θα έχει πάρει την άνοδο στη Super League και θα θέλει να διοργανώσει τη φιέστα για να πανηγυρίσει την ιστορική επιτυχία.

πηγη

Share This Article
Η Ράνια Κάλδου είναι δημοσιογράφος με πολυετή παρουσία στον χώρο των μέσων ενημέρωσης. Έχει εργαστεί σε τηλεοπτικούς σταθμούς, ραδιόφωνο και ενημερωτικές ιστοσελίδες, ενώ διετέλεσε αρχισυντάκτρια σε τηλεοπτικές εκπομπές του Attica TV και παλαιότερα του Seven X. Στη δημοσιογραφική της πορεία έχει ασχοληθεί με την πολιτική, κοινωνική και γενική επικαιρότητα, με έμφαση στην έγκυρη και αξιόπιστη ενημέρωση. Σήμερα συνεργάζεται με το Lamianow.gr, παρακολουθώντας τις εξελίξεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό και μεταφέροντας στους αναγνώστες ολοκληρωμένη και τεκμηριωμένη ειδησεογραφική κάλυψη.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *