Διαδικτυακό κάλεσμα: «Στις 21:00 βγαίνουμε στα μπαλκόνια και χειροκροτούμε γιατρούς και νοσηλευτές»

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Ένα μεγάλο «ευχαριστώ» για να εμψυχώσουν τους γιατρούς και νοσηλευτές της χώρας που δίνουν την μάχη με την επιδημία του κορωνοϊού αναμένεται να πουν σήμερα στις 21:00 από τα μπαλκόνια τους οι πολίτες.

Το διαδικτυακό κάλεσμα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ακολουθεί το παράδειγμα της Ισπανίας, όταν το Σάββατο κάτοικοι βγήκαν στα μπαλκόνια τους και χειροκρότησαν το ιατρικό προσωπικό.

Αναλυτικά το σχετικό κάλεσμα:

“Την Κυριακή 15 Μαρτίου και ώρα 21:00 ακριβώς βγαίνουμε στα μπαλκόνια μας και για πέντε λεπτά χειροκροτούμε τους Ανθρώπους που αγωνίζονται για μας…Τους Ανθρώπους του Συστήματος Υγείας…Ας ακουστεί το χειροκρότημα μας σε κάθε Νοσοκομείο και κάθε σημείο παροχής Υγείας για να τους δώσουμε κουράγιο για τις μέρες που ακολουθούν! Και όχι μόνο …όλους τους ανθρώπους που δουλεύουν αυτή την περίοδο για εμάς!”

Πηγή: skai.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *