Χανιά: Νεκρός 38χρονος από τη γρίπη – Καθυστέρησε να πάει στο νοσοκομείο

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Την τελευταία του πνοή στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας, όπου νοσηλευόταν τις τελευταίες ημέρες, άφησε 38χρονος Χανιώτης.

Ο άτυχος άνδρας είναι το πρώτο θύμα του ιού της γρίπης Η1Ν1 στην Κρήτη φέτος.

Σύμφωνα με όσα είπε στο cretalive.gr ο Διοικητής του Νοσοκομείου Χανίων Μηνάς Βουλγαρίδης, ο 38χρονος πήγε στο Νοσοκομείο στις αρχές της εβδομάδας σε ιδιαίτερα επιβαρυμένη κατάσταση και με όλη τη συμπτωματολογία του ιού.

Εισήχθη στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας, ενώ δείγματα εστάλησαν για εξέταση στο Ηράκλειο, προκειμένου να επιβεβαιωθεί αν πρόκειται για Η1Ν1.

Οι εξετάσεις ήταν θετικές, ωστόσο ο άτυχος άνδρας δεν μπόρεσε, παρά τις προσπάθειες των γιατρών, να κρατηθεί στη ζωή.

Υπενθυμίζεται ότι στο Νοσοκομείο Αγίου Νικολάου νοσηλεύεται μια γυναίκα με τις εξετάσεις να επιβεβαιώνουν ότι έχει προσβληθεί από τον ιό της γρίπης, ωστόσο η κατάστασή της βαίνει βελτιούμενη.

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *