Χαμός με οδηγό λεωφορείου για την μάσκα: «Τι ρομπότ είστε εσείς; Όλοι κάτω!» (vid)

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Έξαλλος οδηγός λεωφορείου για το πρόστιμο που του επιβλήθηκε, τα έβαλε με τους αστυνομικούς και κατέβασε κάτω τους επιβάτες.

Καθημερινό φαινόμενο είναι πλέον η ένταση μεταξύ των πολιτών και της αστυνομίας, σχετικά με τα πρόστιμα που επιβάλλονται για την χρήση μάσκας.

Ένα τέτοιο περιστατικό κατέγραψε χθες η κάμερα του Star, όπου οι άνδρες της ΕΛ.ΑΣ σταμάτησαν ένα τρόλεϊ και εντόπισαν πως ο οδηγός του δεν φορούσε μάσκα.

Μόνο που ο συγκεκριμένος, όπως αναγνώρισαν και κάποιοι επιβάτες, το έκανε επειδή έτρωγε μία τυρόπιτα.

Αυτό όμως δεν πτόησε τους αστυνομικούς που του βεβαίωσε κανονικά το πρόστιμο των 150 ευρώ, προκαλώντας την έκρηξή του.

Μάλιστα όπως μπορείτε να δείτε, η ένταση ήταν τόσο μεγάλη που κατέβασε τους επιβάτες του λεωφορείου, ήρθε σε αντιπαράθεση με κάποιους από αυτούς, ενώ όπως ενημερώθηκαν θα γινόταν προσαγωγή του.

Δείτε το βίντεο εδώ

Πηγή: Gazzetta.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *