BMW: Επένδυση 1 δισ. για νέο εργοστάσιο στην Ουγγαρία

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Ποσό ενός δισ. ανακοίνωσε πως επενδύει η BMW για την κατασκευή νέου εργοστασίου αυτοκινήτων κοντά στην πόλη Ντεμπρετσέν, στην ανατολική Ουγγαρία.

Το εργοστάσιο θα έχει παραγωγική δυναμικότητα 150.000 αυτοκινήτων τον χρόνο.

Η BMW ακολουθεί το παράδειγμα της Daimler και της Audi, οι οποίες διαθέτουν εργοστάσια αυτοκινήτων στην Ουγγαρία.

Η κατασκευή αυτοκινήτων αντιστοιχεί περίπου στο ένα τρίτο των ουγγρικών εξαγωγών σήμερα και θα μπορούσε να αυξηθεί στο 40% ή και περισσότερο με την επένδυση της BMW, δήλωσε ο αναλυτής της ING στη Βουδαπέστη, Πέτερ Βίροβατς.

Ο ίδιος προειδοποίησε πάντως πως η επένδυση θα αυξήσει την εξάρτηση της Ουγγαρίας από την αυτοκινητοβιομηχανία και κατ’ επέκταση την έκθεσή της σε μια κυκλική μείωση στις πωλήσεις οχημάτων, εφόσον υπάρξει επιβράδυνση της παγκόσμιας οικονομίας.

Όπως σημειώνει στο σχετικό δημοσίευμά του το Reuters, η Ουγγαρία αντιμετωπίζει έλλειψη εργαζομένων λόγω της μαζικής μετανάστευσης σε χώρες της Δύσης, όπου είναι υψηλότερες οι αποδοχές.

naftemporiki.gr με πληροφορίες από Reuters

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *