Basket League: Πρόστιμo 20.000 ευρώ σε Λεσόρ και Λαρεντζάκη

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Με πρόστιμο 20.000 ευρώ ο καθένας, τιμωρήθηκαν ο Ματίας Λεσόρ και ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης από την ΔΕΑΒ, για το επεισόδιο που είχαν μετά τη λήξη του τρίτου τελικού της Basket League.

Την εν λόγω ποινή επέβαλε η Διαρκής Επιτροπή Αντιμετώπισης Βίας, η οποία στην ανακοίνωσή της δεν αναφέρει τα ονόματα των δύο παικτών, οι οποίοι φαίνεται σε βίντεο να αλληλολακτίζονται εντός του αγωνιστικού χώρου, λίγο μετά την ολοκλήρωση της αναμέτρησης.

Η ανακοίνωση της ΔΕΑΒ:

«Με την υπ’ αριθμ. 44/2024 Απόφασή της επιβλήθηκε σε βάρος δύο φυσικών προσώπων -επαγγελματιών καλαθοσφαιριστών της ΚΑΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΑΚTOR και της ΚΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΣΦΠ- διοικητικό πρόστιμο ύψους είκοσι χιλιάδων ευρώ (20.000 € ) εις έκαστον για σοβαρό φαινόμενο βίας που σχετίζεται με τον αθλητισμό και έλαβε χώρα εντός του αγωνιστικού χώρου του Κλειστού Γυμναστηρίου Ο.Α.Κ.Α. μετά την λήξη του αγώνα ΚΑΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ACTOR – ΚΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΣΦΠ στις 10/06/2024 για το πρωτάθλημα Α1 Εθνικής Κατηγορίας Καλαθοσφαίρισης Ανδρών (BASKET LEAGUE), αγωνιστικής περιόδου 2023/2024, που διοργανώνεται από τον ΕΣΑΚΕ. Εφαρμογή άρθρου 9 του ν. 5085/2024».

newsit.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *