Μπαλάσκας για το τσιφτετέλι στην Αστυνομική Διεύθυνση Μεσσηνίας: «Εκδικητικοί οι αστυνομικοί γιατί τους ξεφτίλισαν»

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Την άποψή του για το περιστατικό με τον χορό τεσσάρων μέσα στην Αστυνομική Διεύθυνση Μεσσηνίας εξέφρασε ο Σταύρος Μπαλάσκας.

Ο αστυνομικός αναλυτής σχολίασε την προσπάθεια των αστυνομικών να εντοπίσουν σε καταυλισμούς τα νεαρά άτομα που χόρεψαν τσιφτετέλι μέσα στο Τμήμα και στη συνέχεια ανέβασαν το βίντεο στο social media, λέγοντας ότι το μεμπτό δεν είναι η στάση των νεαρών ατόμων, αλλά τα προβλήματα της Ελληνικής Αστυνομίας.

«Δεν μου αρέσει η εκδικητικότητα των αστυνομικών. Είναι ντροπή τώρα. Βγάλανε και ανακοίνωση. “Κύριοι ζητάμε συγνώμη, ξεφτιλιστήκαμε”. Ήρθανε κάτι παιδάκια, χορέψανε, φύγαμε, μας ξεφτίλισαν. Θα κυνηγάμε τα παιδάκια στους καταυλισμούς. Τέσσερα παιδάκια καλοντυμένα.

Ούτε μουσική είχαν, ούτε επιτήρηση είχαν. Σε έναν δημόσιο χώρο της αστυνομίας. Αν αυτό γίνει στο αρχηγείο της ΕΛ.ΑΣ. Μπορεί να γίνει. Αν ήταν διαφορετικό; Αν κάνανε άλλη πράξη και κάποιο σκοτώνονταν. Γιατί δεν υπάρχουν κάμερες; Στο σημείο δεν υπάρχουν κάμερες».

profile:player

πηγή newsbeast.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *