Το συγκεκριμένο μονοθέσιο δεν συμμετείχε σε κανένα Grand Prix της Formula 1 όμως ήταν το όχημα δοκιμών που οδήγησαν οι Timo Glock και Jarno Trulli κατά τη διάρκεια της σεζόν του 2009. Στη συνέχεια, η Pirelli χρησιμοποίησε την TF109 F1 για δοκιμές εξέλιξης ελαστικών τις σεζόν 2010 και 2011, εξού και το άβαφο ανθρακονημάτινο αμάξωμα με τα κίτρινα αυτοκόλλητα της εταιρείας.
Συνολικά, η Toyota TF109 F1 έχει γράψει πάνω από 30.000 km δοκιμών από την Toyota και την Pirelli. Δε γνωρίζουμε αν ο ατμοσφαιρικός κινητήρας V8 2,4 λίτρων και το ημιαυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων βρίσκεται ακόμα στη θέση του καθώς οι εξατμίσεις είναι μπλοκαρισμένες.
Είναι γνωστό πως τα μεταχειρισμένα Toyota κρατούν ψηλή τιμή μεταπώλησης, και το μονοθέσιο δεν θα αποτελέσει εξαίρεση σε αυτό τον κανόνα. Αν και έχει πολλά χιλιόμετρα για την κατηγορία του, είμαστε σίγουροι πως ο νέος ιδιοκτήτης θα το χαρεί σα να ήταν καινούριο.
[Πηγή: Carscoops]