Ασταμάτητη η Γ. Χατζηγεωργίου: Μετά το χάλκινο, κατέκτησε και το ασημένιο στα 200μ

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Μια ακόμη μεγάλη επιτυχία και ένα ακόμη μετάλλιο φέρνει στην Ελλάδα και την Λαμία η λαμιώτισσα πρωταθλήτρια κολύμβησης Γεωργία Χατζηγεωργίου. Η αθλήτρια του ΝΑΟΛ κατέκτησε το ασημενιο μετάλλιο, στα 200μ. ελεύθερο, στο Καζάν μετά το χάλκινο που είχε πάρει την Τρίτη.

Αξίζει να σημειώσουμε πως έκανε εκπληκτική κούρσα και έχασε μόλις για 6 εκατοστά του δευτερολέπτου το χρυσό από την Ολυμπιονίκη της Ατλάντα, Μαρίνα Σπότκε!

Η Χατζηγεωργίου βρίσκεται σε πολύ καλή κατάσταση και έχει την ευκαιρία την Πέμπτη στα 200 μέτρα μικτής και την Κυριακή 16 Αυγούστου στα 400 ελεύθερο να προσθέσει στη μεγάλη συλλογή της το χρυσό μετάλλιο.

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.