Άρειος Πάγος: Κι άλλοι 4 δικαστές απολύθηκαν για καθυστερήσεις στις αποφάσεις και ανεπάρκεια

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Συνεχίζονται οι απολύσεις δικαστών από την πειθαρχική Ολομέλεια του Αρείου Πάγου. Ο κύριος λόγος είναι οι υπέρμετρες καθυστερήσεις στην έκδοση αποφάσεων.

Ειδικότερα, κατά τη διάρκεια της τελευταίας συνεδρίασης της πειθαρχικής Ολομέλειας του Αρείου Πάγου αποφασίστηκε η απόλυση ακόμα τεσσάρων δικαστών, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό των απολυθέντων στους 24 σε διάστημα 11 μηνών.

Συγκεκριμένα, στην Ολομέλεια του Αρείου Πάγου με πρόεδρο τη Μαρία Γεωργίου και με τη συμμετοχή του εισαγγελέα του Ανωτάτου Ποινικού Δικαστηρίου, Ισίδωρου Ντογιάκου παραπέμφθηκαν με το ερώτημα της οριστικής απόλυσης, λόγω υπηρεσιακής ανεπάρκειας, τέσσερις γυναίκες πρόεδροι Πρωτοδικών.

Και οι τέσσερις παύθηκαν για υπηρεσιακή ανεπάρκεια λόγω των μεγάλων – ακόμη και υπερβολικών – καθυστερήσεων στην έκδοση δικαστικών αποφάσεων οι οποίες ξεπερνούσαν το ένα έτος.

newsit.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *