Από το Ζάππειο και έναντι 380 ευρώ σηκώθηκαν τα drones για την επεισοδιακή διαφήμιση της Adidas στην Ακρόπολη

Lamianow.gr
2 Min Read

Η διοίκηση του Ζαππείου Μεγάρου φαίνεται πως μπαίνει στο στόχαστρο σχετικά με το ποιος χορήγησε την άδεια για το show με τα drones που έγινε πάνω από την Ακρόπολη το βράδυ της Πέμπτης (15.05.2025) δημιουργώντας την εικόνα του αθλητικού παπουτσιού της Adidas και προκαλώντας την αντίδραση του κόσμου.

Στη σχετική απόφαση που δημοσιεύθηκε στη «Διαύγεια» αναφέρεται πως το αίτημα για το show της Adidas στην Ακρόπολη, κατατέθηκε στις 30 Απριλίου και το διοικητικό συμβούλιο της αρμόδιας Επιτροπής Ολυμπίων Κληροδοτημάτων (που εποπτεύεται από το υπουργείο Οικονομικών) αποφάσισε ομόφωνα να εγκρίνει την παραχώρηση των 200 τ.μ. εξωτερικού χώρου δίπλα στο Ζάππειο Μέγαρο για το βράδυ της Πέμπτης.

Η εταιρεία που φαίνεται πως ευθύνεται για την διαφήμιση είναι η Essence media.com η οποία θέλησε να προωθήσει το προϊόν της Adidas, για μόλις 380 ευρώ.

Με φόντο την άρνηση παραχώρησης της Ακρόπολης για γυρίσματα στον Οσκαρικό Γιώργο Λάνθιμο, άτομα από την πολιτική σκηνή της χώρας κατηγόρησαν ευθέως το υπουργείο Πολιτισμού για τις ευθύνες που φέρει στη εν λόγω διαφήμιση.

https://lamianow.b-cdn.net/wp-content/uploads/2024/03/Iamia-Now-01-1-2-1-scaled.jpg

Το υπουργείο Πολιτισμού ανακοίνωσε πως λόγω του show στην Ακρόπολη, κατατέθηκε μήνυση για παραβίαση της αρχαιολογικής νομοθεσίας κατά παντός υπευθύνου.

«Οι αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού καταθέτουν εντός της ημέρας μήνυση κατά παντός υπευθύνου για παραβίαση της αρχαιολογικής νομοθεσίας.

Επιπλέον το Υπουργείο είναι σε επικοινωνία με την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, προκειμένου να διερευνηθεί η τήρηση ή μη της διαδικασίας αδειοδότησης της υπερπτήσης drone, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία», αναφέρεται συγκεκριμένα στην ανάρτηση.

πηγη newsit

Share This Article
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *