Από το νοσοκομείο στην Τούμπα, ο Ιβάν!

lamianow
lamianow
Απόlamianow

Ανησύχησε τον ΠΑΟΚ ο Ιβάν Σαββίδης με την αδιαθεσία που αισθάνθηκε. Το αφεντικό του «Δικέφαλου του Βορρά» την Τετάρτη το πρωί βρέθηκε σε νοσοκομείο της πόλης αφού ένιωσε έντονη αδιαθεσία.

Υπεβλήθη λοιπόν σε εξετάσεις που έδειξαν ότι δεν είχε κάποιο πρόβλημα κι επέστρεψε στο «Μακεδονία Παλλάς» όπου με παρέα είδε αγώνες του Champions League.

Ο Σαββίδης θα βρίσκεται σήμερα στην Τούμπα για τη μάχη του ΠΑΟΚ κόντρα στην Σλόβαν Λίμπερετς.

Share This Article
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *