Απίστευτη καταγγελία: Ακύρωσαν σε ασθενή προγραμματισμένο χειρουργείο μία μέρα πριν γιατί έκλεισε η πτέρυγα

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Μία καταγγελία για το νοσοκομείο Παπανικολάου στη Θεσσαλονίκη, έρχεται στο φως καθως ακύρωσαν σε ασθενή προγραμματισμένο χειρουργείο, γιατί η πτέρυγα είχε κλείσει.

Ένα απίστευτο περιστατικό συνέβη σε κάτοικο της Κοζάνης, ο οποίος είχε προγραμματίσει σοβαρό χειρουργέιο στο αυτί

Η σύζυγος του ασθενή, Δέσποινα Ιωαννίδου, μίλησε στην «Κοινωνία Ώρα ΜEGA» για το περιστατικό.

«Η εγχείρηση θα γινόταν στην κλίνη του ΩΡΙΛΑ την Πέμπτη, μας ενημέρωσαν μία μέρα πριν ότι η πτέρυγα κλείνει. Ο ένας γιατρός βγήκε στη σύνταξη και ο άλλος παραιτήθηκε, δεν μας είπαν εάν θα μεταφερθεί η εγχείρηση ή αν θα αναβληθεί. Δεν ξέρω τί θα κάνουμε. Υπάρχουν εξειδικευμένοι γιατροί γι’ αυτές τις περιπτώσεις. Απ΄τις 11 Απριλίου το έχουμε κλείσει και τώρα δεν ξέρουμε τί να κάνουμε είναι με παυσίπονα ο σύζυγος. Ο γιατρός είναι σε άδεια παραιτήσεως, έτσι μας είπε ο Συνήγορος του Πολίτη. Είναι επικίνδυνο αυτό που έχει και μπορεί να προκαλέσει κάτι κακό στην υγεία του», ανέφερε αρχικά.

«Είπα μήπως πάμε σε κάποιο άλλο, αλλά μου είπαν ότι δεν μπορώ να πάω αλλού. Πρέπει να ξανακάνουμε εξετάσεις, δεν υπάρχει δυνατότητα να πάμε σε ιδιωτικό, με 600 ευρώ σύνταξη που παίρνω», δήλωσε η κ. Ιωαννίδου.

in.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *