Aπαράδεκτη ενέργεια: Ο Σεμέδο έσπρωξε ball boy μετά τη λήξη του αγώνα – Αποβλήθηκε και χάνει το ντέρμπι με την ΑΕΚ

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Άναψαν τα αίματα στο φινάλε της αποψινής αναμέτρησης του «Γεντί Κουλέ» ανάμεσα στον ΟΦΗ και τον Ολυμπιακό.

Μετά την ολοκλήρωση του ματς ο Ρούμπεν Σεμέδο για άγνωστο μέχρι στιγμής λόγο θέλησε να πάρει την μπάλα από ball-boy και για να το πετύχει αυτό, το έσπρωξε, ρίχνοντάς το στο χορτάρι.

Ο Φερέιρα έσπευσε να ζητήσει τον λόγο από τον αμυντικό των Πειραιωτών, με αποτέλεσμα να προκληθεί ένα «θερμό επεισόδιο», το οποίο έληξε λίγο αργότερα χάρη στην παρέμβαση των ψυχραιμότερων.

Ωστόσο, αμέσως ειδοποιήθηκε από το VAR ο Μανούχος, ο οποίος έδειξε δεύτερη κίτρινη κάρτα στον Πορτογάλο αμυντικό (σ.σ. είχε πάρει την πρώτη στο 67’ της αναμέτρησης).

Έτσι ο παίκτης του Ολυμπιακού αντίκρισε την κόκκινη και ως εκ τούτου θα χάσει το επόμενο ματς των Πειραιωτών, που είναι απέναντι στην ΑΕΚ, την προσεχή Κυριακή (26/1).

 

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *