Ανοικτό αφήνει το ενδεχόμενο δημιουργίας νέου κόμματος ο πρώην πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς σε συνέντευξή του στο «Βήμα της Κυριακής», περίπου οκτώ μήνες μετά τις τοποθετήσεις του οι οποίες προκάλεσαν τη διαγραφή του από τη Νέα Δημοκρατία.
Ερωτηθείς αν θα ιδρύσει νέο κόμμα, όπως πολλοί προεξοφλούν, ο Αντώνης Σαμαράς απάντησε: «Για την ώρα δεν έχω κάτι άλλο να σας πω».
Ο κ. Σαμαράς προχωρά στο συμπέρασμα ότι υπάρχει «πολιτικό κενό» και στη συνέχεια απευθύνει κάλεσμα, λέγοντας: «Να δούμε όλοι σοβαρά τι πρέπει να γίνει».
πηγή newsbomb.gr































ζομπι…
Είναι ο μόνος που δεν μας απογοήτευσε.Αλλους έπρεπε να διαγράψει ο Κυριάκος και άλλους διέγραψε.
Βγήκαν οι σκελετοί από τα ντουλάπια!!
Θα Πάρης τον δικοσου
Παρε βρε σύνταξη και κατσε σπίτι σου επιτέλους και μην μιλάς εσύ…για Ελλάδα και Νέα Δημοκρατία…ιδικά εσύ….
Κατακαυμενε
Και συ κι ο καμένος για τα μπάζα