Αναστασίου: Δεν θέλω να χαλαρώνουμε

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Διπλό μήνυμα στους παίκτες του Παναθηναϊκού μετά τη νίκη επί του Λεβαδειακού, έστειλε ο Γιάννης Αναστασίου. Στην ομιλία τους προς τους «πράσινους» την Πέμπτη, ο Έλληνας τεχνικός εξέφρασε την ικανοποίησή του για την εικόνα τους μέχρι το 3-0.

Τόνισε ωστόσο ότι δεν του άρεσε η χαλάρωση που υπήρξε στη συνέχεια και ξεκαθάρισε πως δεν θέλει να την ξαναδεί στο μέλλον.

«Είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από το πρώτο ημίχρονο. Κάναμε όσα είχαμε πει, δείξαμε σοβαρότητα, είχαμε συγκέντρωση και καταφέραμε να βάλουμε τρία γκολ με καλό ποδόσφαιρο. Βλέπετε πως όταν κάνουμε αυτά που λέμε και είμαστε όπως πρέπει, όλα γίνονται εύκολα. Με όποιον κι αν παίζουμε», είπε σε πρώτη φάση.

Κι έπειτα τόνισε: «Στο ημίχρονο όμως, σας είπα κάποια πράγματα. Να μην χαλαρώσουμε, να συνεχίσουμε έτσι και να προσπαθήσουμε στον ίδιο ρυθμό. Αντί γι’ αυτό, όμως, “καθίσαμε” και παρατήσαμε το ματς. Αυτό ήταν κάτι που δεν έπρεπε να γίνει και δεν πρέπει να ξαναγίνει. Έπρεπε να βάλουμε όσα περισσότερα γκολ μπορούσαμε, να συνεχίσουμε με τον ίδιο ζήλο και την ίδια συγκέντρωση την προσπάθειά μας. Κρατάμε το πρώτο ημίχρονο, συνεχίζουμε τη δουλειά και στο μυαλό μας είναι πλέον το ματς με τον Πλατανιά για να είμαστε όπως πρέπει και να συνεχίσουμε τις νίκες».

Πηγή: sport-fm.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *